ТЕЛЕМАРКЕТИНГ
Разширете възможностите си за достигане до нови клиенти
Достигнете до правилната аудитория, създайте доверие у вашите клиенти и увеличете продажбите си още днес!
Целеви Кампании за Продажби
Увеличаване на продажбите чрез B2B или B2C кампании, изградени през съществуваща база данни, имейли, SMS, кол център, директна поща и дигитален маркетинг:
- Сегментиране на пазара и таргетиране на потенциални клиенти
- Организиране на бизнес срещи с потенциални B2B клиенти
- Представяне на продукти и услуги
- Директни продажби
- Валидиране на лийдове от целеви страници, онлайн запитвания, социални мрежи
- Потвърждение на поръчки за онлайн магазини
- upsel, крос продажби
- Изготвяне на гост листи за събития – селектиране на база данни с потенциални партньори/ клиенти; покана и потвърждение за присъствие.
- Интеграция с SMS и имейл платформи
Игри и Промоции
Предоставяме услуги по управление на игри, промоционални кампании и лоялни програми, които осигуряват възможност за фокусирано и бързо изпълнение на всяка промоционална активност:
- Валидиране на доказателства за спечелена награда (касов бон, промокодове);
- Управление на запитвания и потвърждение на данни за доставка на печеливши в игри и промоции;
- Телефонна линия за регистрация на данни за участие, въпроси по условия и срокове, справки за валидиране на данни, натрупани точки;
- Прозвъняване на участници и потвърждаване на данни за изпращане на награди;
- Техническа поддръжка първо ниво към платформи за лоялни програми;
- Актуализиране на данни за участници в лоялни програми;
- Напомнящи обаждания за срокове, достигнати нива в лоялната програма, събиране на обратна връзка и проследяване на оплаквания;
- Проследяване на процеса по разпространение и доставка на награди;
Анкетиране и Обратна Връзка
Нашият екип от специалисти има богат опит в цялостната организация на процеса по изграждане на целенасочени анкети и проучвания, чрез които получавате ценни данни за подобряване на услугите и растеж на бизнеса, както и ясен поглед върху нуждите и предпочитанията на аудиторията:
- Събиране на данни и анализ на обратната връзка;
- Измерване на удовлетвореност;
- Проучвания за нагласи и предпочитания;
- Профилиране на клиентски бази;
- Контрол на анкетъори и теренна работа;
С тези проучвания получавате надеждна основа за вземане на информирани решения и повишаване на удовлетвореността на клиентите ви.