КЛИЕНТСКО ОБСЛУЖВАНЕ
Клиентско обслужване за онлайн магазини
Метрика е вашият доверен партньор за ефективно и качествено клиентско обслужване на вашия онлайн магазин.
Ние разбираме колко важна е връзката с клиентите за успеха на бизнеса ви.
Предлагаме персонализирани решения, които гарантират отлично обслужване, увеличават удовлетвореността на клиентите и укрепват доверието към вашия бранд.
Какво ви предлагаме?
Бързи и точни отговори на клиентски въпроси по телефон, чат, имейл или социални мрежи;
Съдействие при въпроси, свързани с продукти, рекламации и връщания;
Персонализиран подход, съобразен с начина на комуникация с вашите клиенти;
Обслужване на различни езици за лесно разширяване на обхвата на вашия бизнес.
Гарантирано Удобство за Вас и Вашите Клиенти
Осигуряваме пълно обслужване на промоционални и лоялни програми с фокус върху прозрачност, бърза реакция и лоялност на клиентите:
Телефонна линия за регистрация, въпроси и справки за точки и награди
Актуализиране на данни за участници
Напомнящи обаждания за срокове и достигнати нива.
Валидиране на списъци за награди и обработка на оплаквания
Техническа поддръжка първо ниво за платформи за лоялни програми