КЛИЕНТСКО ОБСЛУЖВАНЕ

Клиентско обслужване за онлайн магазини

Метрика е вашият доверен партньор за ефективно и качествено клиентско обслужване на вашия онлайн магазин.
Ние разбираме колко важна е връзката с клиентите за успеха на бизнеса ви.
Предлагаме персонализирани решения, които гарантират отлично обслужване, увеличават удовлетвореността на клиентите и укрепват доверието към вашия бранд.

Какво ви предлагаме?

Бързи и точни отговори на клиентски въпроси по телефон, чат, имейл или социални мрежи;

Съдействие при въпроси, свързани с продукти, рекламации и връщания;

Персонализиран подход, съобразен с начина на комуникация с вашите клиенти;

Обслужване на различни езици за лесно разширяване на обхвата на вашия бизнес.

Гарантирано Удобство за Вас и Вашите Клиенти

Осигуряваме пълно обслужване на промоционални и лоялни програми с фокус върху прозрачност, бърза реакция и лоялност на клиентите:

Телефонна линия за регистрация, въпроси и справки за точки и награди

Актуализиране на данни за участници

Напомнящи обаждания за срокове и достигнати нива.

Валидиране на списъци за награди и обработка на оплаквания

Техническа поддръжка първо ниво за платформи за лоялни програми

Scroll to Top