Автомобилна Индустрия

УСПЕШЕН ПРИМЕР

За Нашия Партньор

Нашият партньор е международна компания с множество награди за продажби в страната през последните години. Те са ориентирани към грижа за клиента и целят да превърнат покупката и обслужването на автомобил в лесно и приятно преживяване. Компанията оперира на световните пазари и следва строги процедури и правила в обслужващите процеси.

Предизвикателството

Компанията търсеше партньор, който да споделя техните цели, мисия и визия. Новата им политика, фокусирана върху клиентското преживяване, а не върху процедурите, изискваше промяна на подхода. Обслужването, което те искаха, включваше:

01 Управление на комуникацията с клиенти – приемане на запитвания за сервиз, авточасти, покупка на автомобил, тест драйв, лизинг, пътна помощ, специфични документи, оплаквания и въпроси, свързани с онлайн приложения.

02 Информационни кампании – свързани със сервизирането и търговски кампании за промоционални предложения за аксесоари.

03 Проучвания за удовлетвореност – изследване на удовлетвореността от обслужването.

Решения

Имплементиране на CRM-система

За управление на клиентите и интеграция със системата за обработка и администриране на входящи и изходящи контакти. Това включва автоматизация на процесите и подобряване на ефективността на обслужването.
Управление на клиенти: Ефективно проследяване и управление на клиентските данни.
Интеграция на системи: Свързване с различни комуникационни платформи.

Осигуряване на телефонен номер

За всяка марка в групата на компанията – отговори на въпроси за компанията, предоставяне на информация за модели, цени, авто части, профилактика, мултимедии, аксесоари, регистрация за тест драйв, записване на час за сервиз, управление на оплаквания, коментари и препоръки.
Клиентска поддръжка: Винаги на разположение за въпроси и помощ.
Информация и резервиране: Лесен достъп до информация и резервиране на услуги.

Поддръжка на комуникацията с клиенти

Структурирани услуги за имейли и изходящи телефонни услуги. Ние предоставяме персонализирани решения за всички канали на комуникация, като гарантираме висока удовлетвореност на клиентите.
Имейл поддръжка: Бързи и професионални отговори на имейли.
Изходящи обаждания: Активна комуникация и подкрепа за клиентите.

99%

Отговор на Входящи Обаждания

86%
до 30 секунди

Отговор

27%

Повишена Удовлетвореност за последните 2 години

94%

Обща Удовлетвореност

Сътрудничество

Работата с нас гарантира ефективна и навременна комуникация с вашите клиенти

 

Крайните Резултати

Изграждане на интегрирана система за управление на клиентите, която увеличава удовлетвореността и осигурява прозрачност в комуникацията по всяко време между клиента, сервиза и управленския екип.
  • Бързи отговори на клиентите – моментални отговори по време на разговор, уточнения до 2 часа, независимо от избрания комуникационен канал.
  • Регулярни проучвания на клиентското мнение – оценка на обслужването, прилагане на подход, насочен към благодарност, внимание и грижа към клиента.
  • Проследяване на специфични казуси – пряко взаимодействие с оторизираната мрежа шоуруми и сервизи. Разрешаване на оплаквания и стимулиране на клиента при необходимост.
  • Офис/Кол Център

    София,  бул. „Петър Дертлиев“ № 25, ет.2

     

    Склад/Логистика

    гр. Божурище, София (област), Икономическа Зона Божурище, ул. “Симеон Петров” 19

    Scroll to Top