За Нашия Партньор
Нашият партньор е международна компания с множество награди за продажби в страната през последните години. Те са ориентирани към грижа за клиента и целят да превърнат покупката и обслужването на автомобил в лесно и приятно преживяване. Компанията оперира на световните пазари и следва строги процедури и правила в обслужващите процеси.
Предизвикателството
Компанията търсеше партньор, който да споделя техните цели, мисия и визия. Новата им политика, фокусирана върху клиентското преживяване, а не върху процедурите, изискваше промяна на подхода. Обслужването, което те искаха, включваше:
01 Управление на комуникацията с клиенти – приемане на запитвания за сервиз, авточасти, покупка на автомобил, тест драйв, лизинг, пътна помощ, специфични документи, оплаквания и въпроси, свързани с онлайн приложения.
02 Информационни кампании – свързани със сервизирането и търговски кампании за промоционални предложения за аксесоари.
03 Проучвания за удовлетвореност – изследване на удовлетвореността от обслужването.
Решения
Имплементиране на CRM-система
За управление на клиентите и интеграция със системата за обработка и администриране на входящи и изходящи контакти. Това включва автоматизация на процесите и подобряване на ефективността на обслужването.
Управление на клиенти: Ефективно проследяване и управление на клиентските данни.
Интеграция на системи: Свързване с различни комуникационни платформи.
Осигуряване на телефонен номер
За всяка марка в групата на компанията – отговори на въпроси за компанията, предоставяне на информация за модели, цени, авто части, профилактика, мултимедии, аксесоари, регистрация за тест драйв, записване на час за сервиз, управление на оплаквания, коментари и препоръки.
Клиентска поддръжка: Винаги на разположение за въпроси и помощ.
Информация и резервиране: Лесен достъп до информация и резервиране на услуги.
Поддръжка на комуникацията с клиенти
Структурирани услуги за имейли и изходящи телефонни услуги. Ние предоставяме персонализирани решения за всички канали на комуникация, като гарантираме висока удовлетвореност на клиентите.
Имейл поддръжка: Бързи и професионални отговори на имейли.
Изходящи обаждания: Активна комуникация и подкрепа за клиентите.
99%
Отговор на Входящи Обаждания
86%
до 30 секунди
Отговор
27%
Повишена Удовлетвореност за последните 2 години
94%
Обща Удовлетвореност
Сътрудничество
Работата с нас гарантира ефективна и навременна комуникация с вашите клиенти
Крайните Резултати
Изграждане на интегрирана система за управление на клиентите, която увеличава удовлетвореността и осигурява прозрачност в комуникацията по всяко време между клиента, сервиза и управленския екип.
Склад/Логистика
гр. Божурище, София (област), Икономическа Зона Божурище, ул. “Симеон Петров” 19