ТЕЛЕМАРКЕТИНГ

Разширете възможностите си за достигане до нови клиенти

Достигнете до правилната аудитория, създайте доверие у вашите клиенти и увеличете продажбите си още днес!

Поръчки навреме
0 %
Позитивни Ревюта
0 +
Години Опит
0 +
Доверени Партньори
0 +

Целеви Кампании за Продажби

Увеличаване на продажбите чрез B2B или B2C кампании, изградени през съществуваща база данни, имейли, SMS, кол център, директна поща и дигитален маркетинг:

  • Сегментиране на пазара и таргетиране на потенциални клиенти
  • Организиране на бизнес срещи с потенциални B2B клиенти
  • Представяне на продукти и услуги
  • Директни продажби
  • Валидиране на лийдове от целеви страници, онлайн запитвания, социални мрежи
  • Потвърждение на поръчки за онлайн магазини
  • upsel, крос продажби
  • Изготвяне на гост листи за събития – селектиране на база данни с потенциални партньори/ клиенти; покана и потвърждение за присъствие.
  • Интеграция с SMS и имейл платформи

Игри и Промоции

Предоставяме услуги по управление на игри, промоционални кампании и лоялни програми, които осигуряват възможност за фокусирано и бързо изпълнение на всяка промоционална активност:

  • Валидиране на доказателства за спечелена награда (касов бон, промокодове);
  • Управление на запитвания и потвърждение на данни за доставка на печеливши в игри и промоции;
  • Телефонна линия за регистрация на данни за участие, въпроси по условия и срокове, справки за валидиране на данни, натрупани точки;
  • Прозвъняване на участници и потвърждаване на данни за изпращане на награди;
  • Техническа поддръжка първо ниво към платформи за лоялни програми;
  • Актуализиране на данни за участници в лоялни програми;
  • Напомнящи обаждания за срокове, достигнати нива в лоялната програма, събиране на обратна връзка и проследяване на оплаквания;
  • Проследяване на процеса по разпространение и доставка на награди;

Анкетиране и Обратна Връзка

Нашият екип от специалисти има богат опит в цялостната организация на процеса по изграждане на целенасочени анкети и проучвания, чрез които получавате ценни данни за подобряване на услугите и растеж на бизнеса, както и ясен поглед върху нуждите и предпочитанията на аудиторията:

  • Събиране на данни и анализ на обратната връзка;
  • Измерване на удовлетвореност;
  • Проучвания за нагласи и предпочитания;
  • Профилиране на клиентски бази;
  • Контрол на анкетъори и теренна работа;

С тези проучвания получавате надеждна основа за вземане на информирани решения и повишаване на удовлетвореността на клиентите ви.

Scroll to Top